گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی شهر اراک

معاون خدمات شهری شهردار اراک از تأمین مواد لازم برای ضدعفونی کردن اماکن عمومی این شهر خبر داد و گفت: در این راستا شش هزار لیتر آب ژاول، یک تن پرکلرین و یک تن کلر خریداری شده است.

محمد عسگری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پنج دستگاه پمپ خریداری شده و در عملیات ضدعفونی و گندزدایی فضای عمومی شهر بکار گرفته شده است.

وی گفت: در راستای حفظ سلامت کارکنان خدمات شهری، حدود ۱۰ هزار ماسک و ۲۰ دست لباس‌های مخصوص برای توزیع بین آن‌ها خریداری شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اراک اضافه کرد: ۶۵ نفر از کارکنان خدمات شهری در خط مقدم اجرای طرح ضدعفونی قرار دارند، اما در مجموع در اجرای این طرح بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری مشارکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: پس از تأیید یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در اراک، شهرداری در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های حمل و نقل شهری، سرویس‌های بهداشتی، ساختمان مناطق و سازمان‌های شهرداری، ترمینال‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی شهر در دستور کار قرار گرفت و در چند روز گذشته این مهم با جدیت و حساسیت ویژه اعمال شده است.

عسگری تاکید کرد: ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی در سطح وسیع از روز دوشنبه هفته جاری در دستور کار قرار گرفته و شهرداری برای ضدعفونی هر مکان پرتردد و عمومی آمادگی کافی دارد، همچنین پس از اتمام فرآیند انتخابات، ساختمان فرمانداری اراک کامل ضدعفونی شد.

کد خبر 412191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.