نصب بنرهای آموزشی پیشگیری از کرونا در سطح شهر کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: آموزش شهروندان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلای همشهریان در دستور کار قرار گرفته است.

مهدی عبدالمالکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن توصیه همشهریان به رعایت اصول اولیه بهداشتی، اظهار کرد: این سازمان با همکاری مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی با تهیه جزوه‌های آموزشی با موضوع اطلاع‌رسانی و آموزش شیوه‌های کنترل شیوع بیماری کرونا و نصب آنها در تمامی سطح شهر در قالب پوسترها، بنرهای تبلیغاتی، عرشه پل‌ها، اتوبوس به آگاهی بخشی مردم که جمعیت بالایی هستند اقدام کرده است.

وی تاکید کرد: شهروندان باید راهکارهای پیشگیری و درمانی را براساس آموزش‌های خودمراقبتی ارائه شده در نظر گرفته و اجرا کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: بر اساس دستور شهردار و با تنظیم بخشنامه‌ای، اداره سلامت سازمان فرهنگی با همکاری مرکز بهداشت شهرستان دوره‌های آموزشی جهت کارکنان مناطق هشتگانه شهرداری برگزار کرده است.

وی گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با مساعدت سازمان ورزش جوانان تمامی مسابقات در روزهای اخیر تعطیل شده است.

عبدالمالکی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در فرهنگسراهای کرمانشاه (گل نرگس، پروفسور کزازی، شهر و کوثر) و همایش‌های عمومی در سطح مناطق شهرداری برای حفظ سلامت کارکنان و شهروندان لغو شده است.

کد خبر 412187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.