جمعه بازارهای بعثت و خودرو تعطیل شد

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان از تعطیلی جمعه بازارهای بعثت و خودرو برای پیشگیری از شیوع ویروس مسری کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ایرج حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس مسری کرونا همچنین جهت حفظ سلامت شهروندان و تاکید وزارت بهداشت، جمعه بازار بعثت و جمعه بازار خودرو تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی با بیان این که بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به امکانات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تجهیز شده است، ادامه داد: جلسه ستادی بر اساس برنامه‌ریزی‌های شهرداری و دستور مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با حضور نمایندگان این سازمان در بازارها و محل‌های بهره‌برداران برگزار شد و اقدامات پیشگیرانه در ارتباط با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تشریح و مورد تاکید قرار گرفت.

حیدری افزود: بهره‌برداران بازارهای کوثر موظف شدند با استفاده از مواد ضدعفونی نسبت به گندزدایی و استرلیزه کردن تمام تجهیزاتی که مردم در بازارها با آن در ارتباط هستند اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ماسک و دستکش در بین کارکنان بازارهای کوثر توزیع شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ناظران بهداشتی مستقر در بازارها مباحث مربوط به اطلاع رسانی و تذکر نکات پیشگیرانه را به صورت تخصصی به کارکنان بازار و خریداران انجام می‌دهند.

مدیر بازارهای روز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با معاونت غذا و دارو مذاکرات و هماهنگی لازم انجام و مقرر شد پوسترهای اطلاع‌رسانی نکات بهداشتی پیرامون پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تهیه شده این معاونت در اختیار بهره‌برداران بازارهای کوثر قرار گیرد تا در معرض دید مشتریان و مراجعه‌کنندگان نصب شود.

کد خبر 412172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.