ضدعفونی و گندزدایی مستمر سیستم‌های حمل و نقلی شیراز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری به صورت مستمر و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا توسط شهرداری شیراز در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، مجتبی زور بخش اظهار کرد: تمامی زیرمجموعه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک آمادگی کاملی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارند و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: با توجه به ورود ویروس کرونا به کشور و آمادگی دستگاه‌های اجرایی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس، اقدامات لازم برای ضدعفونی سیستم حمل و نقلی کلانشهر شیراز در بخش اتوبوسرانی، قطار شهری و پایانه‌های مسافربری شهری و بین شهری در جریان است و این مهم به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بنا به دستور شهردار در جلسه ستاد مدیریت بحران، این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف کاهش انتقال بیماری به شهروندان توسط شهرداری شیراز به صورت مستمر و شب هنگام در حال انجام است.

در همین راستا، حسن شاهی، رئیس سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری شیراز نیز در خصوص نحوه ضدعفونی کردن اتوبوس‌های شهری افزود: به منظور افزایش سلامت شهروندان با هماهنگی اداره بهداشت ترکیب لازم برای ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری مشخص شد.

وی با بیان اینکه رانندگان اتوبوس‌های شهری از جمله گروه‌هایی هستند که روزانه با تعداد زیادی از شهروندان سروکار دارند، تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری و افزایش سلامت شهروندان اقدام به تهیه و توزیع ماسک، دستکش لاتکس، وسایل پاکسازی و پارچه تنظیف، همراه با مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان اتوبوس کرده‌ایم.

کد خبر 412170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.