نیمه اول به نفع پرسپولیس / کویت از میزبانی انصراف داد

کمیته انضباطی بعد از اولین جلسه خود در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان سپاهان را تا حدی مقصر دانست.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - سه شنبه ۶ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان " نمی‌توانیم میزبان پرسپولیس باشیم" به اظهار نظر کویتی‌ها به عنوان میزبان دیدار پرسپولیس و التعاون پرداخت، کویتی‌ها که از شیوع کرونا در کشور خود هراسان هستند حال مخالف میزبانی از پرسپولیس هستند و از این میزبانی انصراف دادند.

"گل" با عنوان"شادی گل ممنوع" به خطرات شادی پس از گل در مسابقات فوتبال بعد از عدم لغو بازی‌های لیگ پرداخت، شادی پس از گلی که شاید می‌تواند منتقل کننده کرونا نیز باشد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "نیمه اول به نفع پرسپولیس" به پیروزی نسبی پرسپولیس در اولین جلسه کمیته انضباطی در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان پرداخت، پیروزی که امتداد آن نتیجه سه بر صفر و نزدیک شدن پرسپولیس به قهرمانی را در پی خواهد داشت.

"هدف" با عنوان "جانم فدای فوتبال " از اصرار عجیب سازمان لیگ به برگزاری بازی‌های لیگ برتر نوشت، اصراری که مطمئناً خطرات زیادی برای ورزشکاران، نیروی انتظامی و اصحاب رسانه خواهد داشت.

"ایران ورزشی" با عنوان"احتمال لغو بازی سپاهان و پرسپولیس و سپاهان در لیگ قهرمان آسیا" به بهانه گیری نمایندگان عربی برای بازی با نمایندگان ایران پرداخت، این روزنامه احتمال لغو بازی پرسپولیس و سپاهان را بالا دانست، این در حالی است که برگزاری لیگ ایران ولو بدون تماشاگر به دلیل ناتوانی عربستانی‌ها برای بهانه گیری از ایران است.

"پیروزی" با عنوان"توقع داشتید تا صبح بمانیم" به موضع گیری علیه نامه کمیته انضباطی پرداخت که معتقد بود پرسپولیس ورزشگاه را زود ترک کرده است و باید کمی صبر می‌کرده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "شوخیشم قشنگ نیست" به واکنش و موضع گیری علیه کسانی پرداخت که معتقدند سپاهان از بازی با پرسپولیس می‌ترسیده است، این اظهار نظر وقتی رد می‌شود و غیرمنطقی به نظر می‌رسد که سپاهان بازی رفت مقابل پرسپولیس را با دو گل به سود خود به پایان رسانده است.

"سبز سبزم" با عنوان "باشگاه ذوب آهن شاکی از قضاوت پر اشتباه " به اعتراض ذوب آهنی‌ها نسبت به داوری بازی ذوب آهن و استقلال پرداخت، اعتراضی که کارشناسان داوری نیز آن را وارد می‌دانند و اشتباهات داور این بازی را درست می‌دانند.

کد خبر 412169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.