توزیع میوه تنظیم بازار ایام نوروز از ۱۵ اسفند در بازارهای کوثر

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: از ۱۵ اسفندماه بازارهای کوثر، برای توزیع میوه تنظیم بازار ایام نوروز در محل‌هایی که در مجاورت هر بازار در نظر گرفته شده، اقدام خواهند کرد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به منظور تأمین میوه نوروزی شهروندان، هر سال نسبت به توزیع پرتقال و سیب در بازارهای روز شهرداری اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان از جمله میوه در بازارهای کوثر با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به فروش می‌رسد، افزود: توزیع میوه تنظیم بازار ایام نوروز از ۱۵ اسفند در بازارهای کوثر تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از برگزاری جشنواره کالاهای ایرانی در بازارهای کوثر خبر داد و گفت: این جشنواره از هفته آینده آغاز و به مدت شش ماه ادامه خواهد داشت تا علاوه بر تشویق شهروندان برای تأمین مایحتاج خود از بازارهای کوثر، جوایز ارزنده‌ای نیز به برگزیدگان اهدا شود.

وی با بیان اینکه امسال دوره‌های آموزشی فروشندگان بازارهای کوثر برگزار شده و تاکنون بیش از یک‌هزار نفر ساعت آموزش دیده‌اند، افزود: آموزش‌ها در راستای مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع بوده که به زودی شهروندان بازخورد آن را در این بازارها مشاهده خواهند کرد.

مجیری با بیان اینکه بازار گل و گیاه همدانیان در آستانه ایام نوروز با حجم زیادی از مراجعه شهروندان مواجه شده است، گفت: با تغییراتی که سال گذشته در بازار گل و گیاه همدانیان صورت گرفت، محیطی زیبا فراهم شد تا شهروندان علاوه بر خرید از محیط تفرجگاهی آن استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت بازار گیاهان دارویی، تصریح کرد: نخستین بازار تخصصی گیاهان دارویی کشور در اصفهان با هدف ارتقای سلامت شهروندان، فرهنگسازی تغذیه سالم و آشنایی مردم با خواص گیاهان دارویی فعال است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بازار تخصصی گیاهان دارویی ۳۳ غرفه عرضه محصولات گیاهی فعال است، تصریح کرد: یک غرفه نانوایی در محوطه باز بازار گیاهان دارویی اصفهان برای پخت نان‌های کامل فراسودمند اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: محصولات بازار تخصصی گیاهان دارویی اصفهان در قالب عمده‌فروشی و خرده‌فروشی شامل انواع گیاهان دارویی و محصولات غذایی سالم، طبیعی و ارگانیک، انواع دمنوش‌ها و عرقیجات گیاهی، روغن‌های گیاهی، محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی، ادویه‌جات است.

مجیری با تاکید بر اینکه نظارت بر این بازار توسط بازرسان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و دانشگاه انجام می‌شود، گفت: بازار گیاهان دارویی اصفهان روزهای جمعه کلاس‌های آموزشی رایگان با موضوعات تربیت و طب، حرکات اصلاحی، پخت غذاهای سالم، دمنوش‌ها و سردنوش‌ها، مزاج‌شناسی برگزار می‌شود که مورد اقبال مردم واقع شده است.

وی خاطرنشان کرد: هر ماه بیش از دو هزار نفر از بازار تخصصی گیاهان دارویی اصفهان بازدید می‌کنند که نشان می‌دهد مردم به استفاده از گیاهان دارویی و آشنایی با خواص آنها علاقه‌مند هستند.

کد خبر 412164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.