بهره‌برداری از بازار کوثر ۱۵ در فروردین ماه سال ۹۹

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پانزدهمین فروشگاه کوثر شهرداری فروردین ماه در منطقه پر تراکم شهرک زاینده رود (پینارت) افتتاح می‌شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۴ فروشگاه کوثر در شهر فعال است که پس از افتتاح بازار کوثر شماره ۱۵ در فروردین ماه سال ۹۸، ادامه عملیات احداث فروشگاه کوثر شماره ۱۶ در منطقه شهید کشوری از سر گرفته می‌شود. و تا پایان سال آینده تکمیل و خدمات آن در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به شرایط فعلی بازار کوثر شماره دو، گفت: باتوجه به اینکه فضای فروشگاه کوثر شماره دو در سپاهان شهر به وسعت ۹۰۰ مترمربع به دلیل مراجعات زیاد شهروندان محدود بود، بنا بر درخواست مدیر منطقه پنج، امام جمعه سپاهان شهر و شهروندان، زمینی به وسعت دو هزار مترمربع در مجاورت این فروشگاه با همکاری شهرداری منطقه پنج تملک شد.

وی ادامه داد: از فروردین ماه سال آینده بازار جدید کوثر در فضای تملک شده احداث و فضای قبلی فروشگاه در اختیار منطقه پنج قرار می‌گیرد تا به فضایی برای ورزش بانوان در سپاهان شهر تبدیل شود.

مجیری خاطرنشان کرد: بازار کوثر شماره دو تا نیمه اول سال آینده در زمین تملک شده مجاور فروشگاه فعلی احداث و خدمات آن در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح پوست‌اندازی و کیفی‌سازی بازارهای کوثر اصفهان، گفت: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ در فروشگاه‌های کوثر شماره یک، سه، چهار، پنج، شش، ۹، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ تغییرات اساسی ایجاد شد و کیفی‌سازی ارائه خدمات صورت گرفت.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح پوست‌اندازی بازارهای کوثر، اغلب فروشگاه‌ها از نظر زیبایی، نور، تهویه، سرمایش و گرمایش متحول شدند که انجام این اقدامات می‌تواند در افزایش جذب مشتریان مؤثر باشد چرا که مردم به این بازارها که در آن کالاهای تنظیم بازار نیز ارائه می‌شود، اطمینان خاطر دارند.

وی با تاکید بر اینکه در صدد هستیم روز به روز برند کوثر را در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم ارتقا دهیم، تصریح کرد: در بازارهای کوثر ناظران دامپزشکی و بهداشتی مستقر هستند تا بر کیفیت کالاها نظارت کافی شود، همچنین بازرسان مستقر هستند تا بتوانیم در جهت کیفی‌سازی ارائه خدمات قدم‌های اساسی برداریم.

مجیری گفت: در روزهای پایانی سال فروشگاه‌های کوثر سطح شهر برای خدمت‌رسانی به مردم و تأمین کالاهای مورد نیازها آنها به خصوص مواد پروتئینی، گوشت، مرغ و ماهی آمادگی کامل دارند.

کد خبر 412159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بیگی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 1
    سلام.... چرا بازارچه کوثر شهرک شهید کشوری را تمام نمیکنید و چند سال باید انتظار بکشیم؟!