ضدعفونی مراکز تفریحی شهر

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: از روز گذشته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی تمام مراکز زیر مجموعه این شرکت از جمله شهر رویاها، تله‌کابین صفه و تله‌سیژ ناژوان آغاز شده است.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از روز گذشته عملیات ضدعفونی کردن مراکز گردشگری شهر در راستای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هیچکدام از مراکز گردشگری شهرداری اصفهان تعطیل نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه منعی از سوی وزارت بهداشت در خصوص فعالیت مراکز گردشگری ابلاغ نشده، این مراکز فعال هستند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان ادامه داد: برای تعیین تکلیف بازبودن یا نبودن مجموعه‌های گردشگری زیر مجموعه این شرکت به زودی با تشکیل جلسه تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: از مردم انتظار داریم در این شرایط حتی‌الامکان کمتر به مراکز گردشگری و تفریحی مراجعه کنند تا بتوانیم بهتر و بیشتر سرویس‌دهی کنیم.

معینی گفت: برگزاری جشنواره «هم فال و هم تماشا» به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده و سال آینده ادامه آن برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: انتظار داشتیم با توجه به شرایط به وجود آمده عوامل سازمان‌های مربوطه از جمله علوم پزشکی در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان به عنوان یک مرکز گردشگری که پذیرای عده کثیری از شهروندان و گردشگران است حضور یافته و خدمات و تجهیزات ضدعفونی ارائه کنند.

کد خبر 412158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.