۵ نفر در آتش سوزی گلخانه در مبارکه جان باختند

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان مهم‌ترین حوادث شب گذشته در اصفهان را تشریح کرد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه حریق در گلخانه‌ای در مبارکه اظهار کرد: این حادثه ساعت ۳ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه دو دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی، به محل این حادثه اعزام شد، افزود: این حادثه در مبارکه جنب کارخانه قند دهسرخ اتفاق افتاده بود.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از فوت پنج نفر در این حادثه بر اثر سوختگی شدید خبر داد و گفت: شناسایی هویت این افراد به دلیل درصد سوختگی بالا غیر قابل ممکن بوده است.

وی همچنین به حادثه واژگونی کامیون حامل میلگرد بر اثر تصادف زنجیره‌ای در اتوبان شهید خرازی اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت سه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی به اعزام دو دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی، به محل این حادثه اشاره کرد و افزود: این حادثه سه نفر مصدوم و یک نفر فوتی (مرد جوان) داشت.

وی در خصوص حادثه انفجار کپسول گاز در شرکت سفید مرغ اصفهان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۳۳ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در این حادثه نیز دو مرد دچار ۱۵ درصد سوختگی شدند که به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) منتقل شدند.

کد خبر 412156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.