آماده‌باش شهرداری اصفهان برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از آماده‌باش شهرداری اصفهان برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی خبر داد و گفت: نیروهای عملیاتی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی در آمادگی کامل هستند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی استان در خصوص وزش باد و بارش باران طی روزهای آینده، تمام مناطق شهرداری اصفهان برای رفع آبگرفتگی‌های احتمالی در آماده باش خواهند بود.

وی افزود: اقدامات لازم در این خصوص برای رویارویی بهتر با شرایط جوی ناپایدار انجام گرفته و نیروهای عملیاتی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی در آمادگی کامل هستند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به فعالیت‌های شهرداری، گفت: عملیات لایروبی معابر اخیراً صورت گرفته و پیش بینی لازم جهت کنترل آب‌های سطحی حاصل از بارندگی در سطح شهر صورت پذیرفته است.

وی به هرس درختان شهر اشاره و اظهار کرد: شاخه‌های اضافه، پیر، شکسته و آفت زده و همچنین پا جوش‌های درختان و درختچه‌ها حذف می‌شود تا علاوه بر زیبایی، شرایط مطلوب برای ورود نور و هوای کافی جهت رشد مناسب و ایده آل درختان ایجاد و از شکسته شدن شاخه‌های پوسیده جلوگیری شود.

امیری با اعلام شماره ۱۳۷ به عنوان شماره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، گفت: این شماره به‌صورت شبانه روزی در اختیار همشهریان است تا مشکلات خود اعم از آبگرفتگی احتمالی و سایر مشکلات مربوط به شهرداری را گزارش دهند.

کد خبر 412138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.