آماده باش ۱۰۰ درصدی معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در پی اخطاریه های سازمان هواشناسی کشور در خصوص آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل در سطح شهر کرمانشاه از آماده باش ۱۰۰ درصدی نیروهای این معاونت خبر داد.

خسرو عیسائیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اخطاریه‌های سازمان هواشناسی کشور در خصوص آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل در سطح شهر کرمانشاه تمامی نیروهای عملیاتی و ستادی معاونت خدمات شهری شهرداری تا پایان بارندگی‌ها و پایداری شرایط جوی در آماده باش کامل هستند.

وی گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و تسریع در عملیات‌های رفع آب گرفتگی‌های احتمالی به صورت موقت ۱۰ خط تلفن اضافی به سامانه ۱۳۷ جهت درخواست شهرداندان برای رفع آب گرفتگی اضافه شده است.

عیسائیان گفت: اداره کل مدیریت بحران شهرداری نیز ضمن آماده باش کامل تمامی ادوات خود از جمله “پمپ های کف کش- خودروهای مخزن دار- خودروهای مخصوص جمع آوری آب و پمپ‌های تراکم هوا برای بازگشایی فاضلاب‌های خانگی” را جهت انجام عملیات رفع آب گرفتگی را آماده ارائه خدمات و عملیات کرده است.

وی ادامه داد: با دستور مستقیم شهردار کرمانشاه دکتر سعید طلوعی تمامی نیروهای سازمان آتشنشانی و خودروهای امدادی و ایمنی این سازمان به عنوان نیروی احتیاط و معین معاونت خدمات شهری به آماده باش کامل درآمده اند.

عیسائیان گفت: تمامی شهروندان کرمانشاهی در صورت مشاهده هر گونه آب‌گرفتگی معابر و یا بالا زدن فاصلاب شهری در منازل و معابر فرعی میتواندد با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند و درخواست نیرو داشته باشند

کد خبر 412134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.