نامه وزیر بهداشت به استانداران در خصوص تعطیلی مدارس+ عکس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نامه‌ای را برای روند تعطیلی مدارس در استان‌ها و همچنین اعلام آمار افراد مبتلا به کرونا ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا، متن نامه به شرح ذیل است...

"استاندار محترم

با سلام و احترام

با توجه به ابلاغ شماره ۱۵۴۴۸۹ مورخ ۰۴/‏۱۲/‏۱۳۹۸‬ ریاست محترم جمهوری مبنی بر تشکیل "ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا" بدینوسیله به اطلاع می‌رسند تعطیلی مدارس همه سطوح تحصیلی، دانشگاه‌ها و کلیه مراکز آموزشی و خدماتی در استان‌هایی که فاقد نمونه مثبت و تأیید شده بیماری کرونا از مراجع ذی ربط می‌باشند، مورد تأیید نمی‌باشند.

چنانچه در هر یک از استان‌ها موارد مثبت قطعی و تأیید شده از طریق مراجع ذی صلاح، مشاهده گردد لازم است مراتب سریعاً به ستاد فوق الذکر اعلام تا پس از بررسی، تصمیمات لازم اتخاذ و ابلاغ گردد.

مسئولیت اجرای این دستورالعمل به عهده استاندار محترم هر استان می‌باشد.

ضمناً به کلیه فرمانداران و مدیران محترم استانی ابلاغ فرمائید اعلام هر گونه آمار از مبتلایان و مرگ و میر به عهده سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ستاد مرکزی می‌باشد و اعلام هر گونه آمارغیر از مرجع مذکور مجاز نمی‌باشد.

دکتر سعید نمکی

وزیر و و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا"

کد خبر 412111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • Ali IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    8 0
    اصفهان که کرونا قطعی داره باید تا آخر سال تعطیل بشه.
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    5 0
    فردا تعطیل است یا نه من نمیفهمم
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    10 0
    عجب نامه مزخرفی که میگه وقتی همه بیماری را گرفتند مدارس تعطیل میشود. یعنی برای وزارت بهداشت پیشگیری اولویت نداره. اونا به دنبال بیمار کردن افراد سالم هستند نه اینکه جلوی بیمار شدن افراد سالم را بگیرند. خوشبختانه در اصفهان تایید شد.
  • علی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    3 0
    چرا همه با اصفهان مشکل دارن الان مگه کیش کرونا داره یا فشم که همه مدارسشون تعطیل تا آخر هفته.
  • مهران IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    2 0
    الان البرز کرونا داره ۵ ساعته اعلام شده تعطیله ولی اصفهان... (اخرشم باید بریم لا کرونا یا)واقعا از مسئولین اصفهان میترسم مثل چی ها والا