کارگران مشکوک به سرماخوردگی اجازه کار در فست فودها را ندارند

رئیس اتحادیه پیتزا و ساندویچ فروشان گفت: در شرایط کنونی به هیچ عنوان به کارگرانی که سرما خوردگی یا علائمی از آن داشته باشند، اجازه کار در واحد صنفی داده نمی‌شود و این افراد، تا بهبودی کامل در منزل استراحت خواهند کرد.

سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اقدامات اتحادیه پیتزا و ساندویچ فروشان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: به تمامی اعضای اتحادیه توصیه شده اسپری‌های ضد عفونی تهیه کرده و استفاده کنند. باید توجه داشت در حال حاضر تمامی کارگرانی که با تهیه مواد غذایی در ارتباط هستند به دلیل رعایت موارد بهداشتی از دستکش استفاده می‌کنند. همچنین محیط‌هایی که بیشتر با مراجعه مشتریان ارتباط دارد، سه مرتبه در روز ضد عفونی می‌شود.

وی افزود: صندوق‌داران تنها افرادی هستند که به صورت مستقیم با مشتریان ارتباط دارند و ارتباطی با مراحل تهیه مواد غذایی ندارند.

رئیس اتحادیه پیتزا و ساندویچ فروشان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی به کارگرانی که سرما خوردگی یا علائمی از آن داشته باشند به هیچ عنوان اجازه کار در واحد صنفی داده نمی‌شود و این افراد، تا بهبودی کامل در منزل استراحت خواهند کرد.

موسوی ادامه داد: همچنین در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری، تلاش می‌شود به مشتریان مشکوک ابتلا به این بیماری ضمن رعایت کامل احترام، خارج از واحد صنفی خدمت رسانی شود.

کد خبر 412109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.