خلیلیان: تصمیمات گرفته شده برای بازی فوتبال با هماهنگی وزارت ورزش و فدراسیون بوده است

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: سلامتی ورزشکاران برای ما مهم است اما تصمیمات گرفته شده برای برگزاری لیگ در سطح وزارت و فدراسیون بوده است.

به گزارش ایمنا، مهرزاد خلیلیان درباره اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا آیا برنامه‌ای برای تعطیلی ۱۰۰ درصد باشگاه‌های دولتی و خصوصی دارید، اظهار کرد: تعطیلی ۱۰۰ درصد نیست اما باید وسایلی که با افراد در ارتباط هستند، ضدعفونی شوند. این کار نه فقط یک بار صبح بلکه باید ۳ بار در روز انجام شود. ما در بقیه زمینه‌ها هم پروتکل خاص خودمان را داریم. مثلاً در پارک‌ها پیشنهاد شده افراد به وسایل دست نزنند یا برای استخرها و مدارس پروتکل ویژه داریم که همه را در سایت فدراسیون می‌گذاریم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزش در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه شما زمانی مدیرعامل سپاهان بودید، بازی این تیم با پرسپولیس لغو شد آیا نباید به سلامت مردم اهمیت داده شود و بازیکنان مهم نبودند که بازی لغو نشد، تصریح کرد: البته که سلامت اولویت دارد اما هر باشگاهی که کمیته انضباطی دارد. سلامتی ورزشکاران هم مهم است اما شرایط بازیکنان از نظر فیزیکی فرق دارد. فشار زیادی روی فوتبال است، جام حذفی، لیگ، آسیا و تیم ملی همه را باید در نظر گرفت. تصمیم گرفته شده در سطح عالی وزارت ورزش و فدراسیون بوده است.

خلیلیان در ارتباط تلفنی با شبکه خبر، در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد ظاهراً فوتبال تصمیمات اتخاذ شده را جدی نگرفته، خاطرنشان کرد: شما بحث را چالشی می‌کنید. ما در شرایط ویژه هستیم و همه باید با همدلی و وحدت به فکر حمایت از سلامت جامعه باشیم. فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها همکاری لازم را داشته‌اند اما تصمیمات با نظر کارشناسان گرفته شده است.

کد خبر 412090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.