اقدامات پیشگیرانه شیوع کرونا در دفاتر پیشخوان‌ و اپراتورها انجام شده است

مدیر کل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های ابلاغی از وزارتخانه، اقدامات پیشگیرانه اجرا و به ادارات زیر مجموعه نیز ابلاغ شده است.

جعفر مطلب‌زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا درباره اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا در ادارات تابعه اظهار کرد: دستورالعمل‌هایی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت شده و کاملاً به ادارات زیر مجموعه مانند دفاتر پیشخوان و اپراتورها ابلاغ شده است.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل، تهیه مواد ضدعفونی کننده در دستور کار قرار گرفته که به علت کمبود این مواد در بازار به غیر از مقداری الکل، مواد ضد عفونی کننده دیگری پیدا نشده است، با این وجود تعدادی دستکش برای استفاده کادر اجرایی تهیه شده است.

مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان ادامه داد: همچنین دستمال‌های آغشته به الکل در ابتدای درب ورودی اداره گذاشته شده تا کارمندان و ارباب رجوع‌ها پیش از ورود دستان خود را ضد عفونی کنند. عملیات انگشت نگاری کارکنان نیز به صورت موقت معلق شده و به حالت پیشین (کارت) بازگردانده شده است. نکات ایمنی نیز اعلام شده است.

مطلب زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد بالا، به کارمندان توصیه شده تا اگر مجبور به دریافت مدارکی از جمله فرم‌ها و برگه‌های کاغذی هستند، این مدارک تنها با دستمال کاغذی دریافت شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل صحت سلامت کارکنان این مجموعه، معاینه پزشکی آنان نیز در دستور کار قرار گرفته که به زودی انجام می‌شود.

مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: با وجود همه اقدامات انجام شده تا کنون موردی از شیوع این بیماری در ادارات زیرمجموعه این سازمان در استان اصفهان مشاهده نشده است.

کد خبر 412065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.