تمهیدات مدیریت بحران اصفهان برای مقابله با حوادث جوی سه روز آینده

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان از آماده باش ۳۵۰ تیم امدادی برای مقابله با حوادث جوی و سیل احتمالی در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان از امروز، اظهار کرد: براساس تصمیم کمیته مقابله با سیل که پیش از ظهر امروز برگزار شد، ۳۵۰ تیم امدادی در محورهای مواصلاتی استان به ویزه در غرب و جنوب استان اصفهان مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه هدایت و کنترل سیل احتمالی بر عهده شرکت آب منطقه‌ای استان خواهد بود، افزود: همچنین با توجه پیش بینی وزش باد و وقوع گرد و خاک در نیمه شرقی استان اصفهان اداره راهداری و شهرداری‌ها برای جلوگیری از وقوع حوادث در حالت آماده باش خواهند بود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: اداره کل هواشناسی استان نیز موظف شد آخرین وضعیت آب و هوایی را در اسرع وقت به روزرسانی و اطلاع رسانی کند.

به گزارش ایمنا براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان از اواسط روز دوشنبه پنجم تا چهارشنبه هفتم اسفندماه بارش رگبار شدید باران و برف در غرب، جنوب غرب و مناطق شمالی استان پیش بینی می‌شود از این رو احتمال وقوع سیلاب، سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر شهری و جاده‌ای و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی و بالا آمدن سطح رودخانه‌های محلی وجود دارد که در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای عبور از سیلاب احتمالی و فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها ضروری است.

کد خبر 412049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.