۱۰۰۰ نفر از چینی ها مقیم قم هستند/نماینده قم به دلیل تب شدید به بیمارستان منتقل شد

نماینده مردم اصفهان گفت: حدود ۱۰۰۰ نفر از چینی ها مقیم قم هستند که برخی از آنان از طریق کشورهای عربی به ایران بازگشته‌اند اما مراقبت‌های لازم انجام نگرفته است.

حیدر علی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون از حال رفتن احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در صحن مجلس اظهار کرد: آقای امیرآبادی صبح امروز با ماسک در صحن مجلس حضور داشتند و پس از گذشت مدتی به دلیل تب بالا به بیمارستان اعزام شد، اما هنوز جواب آزمایش ایشان برای مشخص شدن بیماری ایشان اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت معتقد بود از لحاظ قانونی و علمی تا زمانی که در یک شهر مورد مشکوک به کرونا یافت نشود نمی‌توان شهر را قرنطینه یا تعطیل کرد گفت: ایشان گفتند که کرونا در کودکان دیده نشده و اکثر مبتلایان در سنین بزرگ سالی بوده‌اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صبح امروز وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت گزارشات خود را ارائه کرد و از ورود شهروندان چینی به ایران گلایه مند بود؛ زیرا حدود ۱۰۰۰ نفر از چینی‌ها مقیم قم هستند که برخی از آنان از طریق کشورهای عربی به ایران بازگشته‌اند اما مراقبت‌های لازم انجام نگرفته است. وزارت بهداشت و درمان اقدامات لازم را در خصوص پیشگیری از گسترش این بیماری انجام داده است.

عابدی ادامه داد: از دو ماه پیش تا امروز هیچ گونه مواد ضد عفونی کننده و ماسک به خارج صادر نشده است. گزارشات وزیر بهداشت امیدوار کننده بود.

به گزارش ایمنا، احمد امیرآبادی صبح امروز در خلال جلسه علنی در جایگاه خبرنگاران حضور یافت و علاوه بر گفت‌وگو با خبرنگاران خبرگزاری‌های مختلف با چند شبکه تلویزیونی نیز به صورت اختصاصی گفت‌وگو کرد. البته وی به صورت خود ماسک زده بود و دستکش پلاستیکی نیز پوشیده بود. او دقایقی بعد در جایگاه هیأت رئیسه حضور پیدا کرد و پس از نامساعد شدن حالش جلسه مجلس را ترک کرد و پس از آن یکی از کارمندان مجلس اقدام به ضدعفونی کردن محل نشستن وی کرد.

در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس همچنین بسته‌ای حاوی ماده ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در اختیار هر یک از نمایندگان قرار گرفت.

کد خبر 412048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    1 0
    خوش به حال نمایندگان. مسک و ضد عفونی کننده گرفتند. ما که در بدر داروخانه ها هستیم