خانه‌های پلدختر درحال تخلیه شدن است

عضو شورای شهر پلدختر گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و بارش های شدید باران و احتمال وقوع سیل در مناطق جنوبی استان، اهالی غرب شهرستان پلدختر در حال تخلیه خانه‌ها هستند.

به گزارش ایمنا، افشار پیری با انتقاد از روند بازسازی دیواره ساحلی پلدختر و تهدید تکرار سیل ابتدای سال در این شهرستان اظهار کرد: ابتدا باید دیواره بخش غربی شهرستان را بازسازی می‌کردند و بعد قسمت شرقی را زیرا بخش غربی بیشتر در معرض خطر سیل بود و اکنون بخشی از این دیواره پایین‌تر از پل هفتم تیر هنوز بازسازی نشده است.

وی افزود: در این بخش ساختمان‌های مسکونی و تجاری در معرض سیل قرار دارند و حتی خانه‌های سازمانی نیز بی تأثیر از سیل نخواهد ماند.

عضو شورای شهر پلدختر با اشاره به اینکه اگر سیل به شدت فرودین ماه امسال رخ دهد باید به فکر اسکان موقت برای مردم منطقه بود، تصریح کرد: مسئولان ستاد بحران و هلال احمر باید برای مردم اسکان موقت در نظر بگیرند و اماکنی نظیر مدارس و مساجد را در منطقه شرق شهرستان پلدختر تجهیز کنند.

وی در گفت‌وگو با ایلنا ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و بارش‌های شدید باران و احتمال وقوع سیل در مناطق جنوبی استان، اهالی غرب شهرستان پلدختر در حال تخلیه خانه‌ها هستند.

کد خبر 412045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.