طرح‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا بر روی ۳۰۰ تابلو شهری نقش بست

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: دوره جدید گالری شهری شامل ۹ طرح پیرامون راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بر روی ۳۰۰ تابلو شهری به مدت دو هفته در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به انتشار اخباری مبنی بر شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط کشور و اهمیت فرهنگ‌سازی در این خصوص، دوره جدید گالری شهری شامل ۹ طرح پیرامون این موضوع اختصاص یافت.

وی ادامه داد: طرح‌های جدید از شامگاه روز یکشنبه هفته جاری در ۳۰۰ تابلوی شهری نصب شده و تا زمان نیاز میهمان تابلوهای تبلیغات شهری خواهد بود.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ۹ طرح جدید تابلوهای شهروندی با عنوان «آموزش پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا» با طرح‌های مختلف ارائه شده است.

وی تبلیغات شهری را از جمله فعالیت‌های مستمر اداره توسعه فرهنگ شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: این تبلیغات هر دو هفته یک بار با موضوعات شهروندی در حوزه مدیریت شهری بر روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغی شهر نصب می‌شود.

رضایی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس گرفته یا به وب سایت shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 412043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.