۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
بهسازی خیابان "مولوی" خمینی‌شهر

شهردار خمینی‌شهر از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار مولوی این شهر خبر داد.

علی‌اصغر حاج‌حیدری در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با کمک اعضا شورای شهر پروژه‌های عمرانی مختلفی در خمینی‌شهر در جریان است که یکی از آن‌ها بهبود و تسهیل عبور و مرور شهروندان است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی و کفپوش پیاده‌راه‌های این شهر، خاطرنشان کرد: ساماندهی خیابان‌های اصلی و فرعی با هدف ارتقای وضعیت کیفی معابر و مناسب‌سازی محیط شهری در حال اجرا است.

شهردار خمینی‌شهر با اشاره به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان مولوی در محله قائمیه این شهر، گفت: تراش آسفالت فرسوده، زیرسازی و بتن‌ریزی و روکش آسفالت با تلاش کارکنان معاونت امور زیربنایی و عمرانی شهرداری در حال اجرا است.

حاج‌حیدری با اشاره به طرح‌های این شهرداری برای مدیریت پسماند، تاکید کرد: شهرداری به رسالت خود عمل می‌کند، اما لازم است شهروندان با تفکیک زباله در مبدا و توجه به ساعات حمل، مدیریت شهری را یاری کنند.

وی اضافه کرد: طرح‌ها و اقدامات مدیریت شهری بدون همکاری و مشارکت شهروندان به نتیجه نمی‌رسد و هزینه‌های نگهداری شهر و اجرای طرح‌های مختلف افزایش می‌یابد.

شهردار خمینی‌شهر اظهار کرد: شهرداری با نصب بنر و پوستر در محل‌های تعیین شده و ارسال پیامک، اصول فرهنگ شهروندی را به شهروندان آموزش می‌دهد که این اقدام بخش مهمی از وظایف این دستگاه در حوزه فرهنگی است.

کد خبر 412029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ... ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    0 0
    سلام کاش کوچه هاشم درست میکردید.خیلی ناجورن