گندزدایی اماکن عمومی در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: پاکسازی، استریل، گندزدایی و ضدعفونی کردن تمامی امکان عمومی که شهروندان با آن در ارتباط هستند، همچون سرویس‌های بهداشتی عمومی و آبخوری‌ها از امروز آغاز شده و به صورت ویژه در دست اقدام است.

حجت‌الله امینی باغبادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لنجان، شهرداری‌ها را طلایه‌دار خدمت رسانی به شهروندان دانست و اظهار کرد: از زمان ابلاغ بخشنامه احتمال شیوع بیماری کرونا در کشور و با توجه به اهمیت موضوع برگزاری دوره‌های آموزشی در شهر باغبادران آغاز شد و هر روز به وسعت آن افزوده شد.

وی، افزود: تهیه بسته‌های آموزشی و ارائه آنها با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی از دیگر اقداماتی است که در روزهای گذشته و به صورت گسترده در شهر باغبادران انجام شده است، زیرا تقویت فرهنگ شهروندی و توجه به مباحث بهداشتی در مقابله با این بیماری قطعاً بسیار تأثیرگذار است و می‌توانیم این تهدید را به یک فرصت تبدیل و از آن برای جلوگیری از شیوع تمامی بیماری‌های واگیر فرهنگ‌سازی کنیم.

شهردار باغبادران تصریح کرد: پاکسازی، استریل، گندزدایی و ضدعفونی کردن تمامی امکان عمومی که شهروندان با آن در ارتباط هستند، همچون سرویس‌های بهداشتی عمومی و آبخوری‌ها از امروز آغاز شده و به صورت ویژه در دست اقدام است.

امینی ادامه داد: به دلیل تردد شهروندان در مساجد، ضدعفونی کردن و گندزدایی سرویس‌های بهداشتی و آبدارخانه‌های مساجد شهر نیز در دستور کار قرار گرفت و از بعد از ظهر امروز اجرا می‌شود.

وی از آمادگی شهرداری این شهر برای توزیع اقلام ضدعفونی کننده در مدارس باغبادران خبر داد و افزود: شیرآلات فضاهای عمومی نیز از حالت مکانیکی خارج شده و از شیرهای هوشمند استفاده شده است. تا سطح تماس دست شهروندان کاهش باید.

کد خبر 412025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.