آغاز بارش ها در استان اصفهان از امروز

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش برف و باران و مه آلودگی از امروز مناطق غرب، جنوب و شمال استان اصفهان را فرامی گیرد.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان، اظهار کرد: امروز در مناطق صنعتی غبار محلی در ساعات اولیه روز پیش بینی می‌شود اما به تدریج افزایش ابر و بارش در مناطق غربی را خواهیم داشت.

وی افزود: بارش برف و باران، گاهی رگبار و رعد و برق، احتمال بارش تگرگ، کاهش دید افقی و مه آلودگی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در بسیاری از مناطق استان پدیده غالب خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه شدت بارش‌ها در مناطق غرب و شمال غرب استان است، اضافه کرد: کاهش دید افقی و اختلال در تردد به دلیل شدت بارش‌ها در جاده‌های مواصلاتی غرب، جنوب و شمال استان اصفهان پیش بینی می‌شود.

عزتیان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و میمه با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به چهار درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 412024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.