تشکیل ستاد پیشگیری از بیماری‌های واگیردار در شهرداری خاش

شهردار خاش گفت: ستاد پیشگیری از بیماری‌های واگیردار با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای دستورات بهداشتی در شهرداری خاش تشکیل شد.

به گزارش ایمنا، عبدالمجید تمندانی اظهار کرد: با همکاری مرکز بهداشت تلاش می‌شود با بیماری‌های تنفسی بویژه ویروس کرونا مقابله شود.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم با استفاده از ظرفیت بیلبوردهای تبلیغاتی، تلویزیون شهری و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مورد توجه شهرداری قرار گرفته است.

شهردار خاش گفت: بحث آموزش‌های لازم در خصوص الزامات انتقال پسماندها و اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه و توصیه بر رعایت نکات ضروری بهداشتی در دستور کار تمام واحدهای این شهرداری قرار دارد.

تمندانی گفت: استفاده از لوازم بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیماری نظیر دستکش و ماسک، ضدعفونی مستمر ناوگان خدمات شهری و دفن اصولی پسماندها از ضرورت‌های بسیار مهم است.

وی با اشاره به نظافت و ضد عفونی کردن سرویس‌های بهداشتی عمومی در بوستان‌های سطح شهر و نیز مسجد ابولفضل (ع) در ورودی شهر خاطرنشان کرد: با همکاری شبکه بهداشت و درمان باید به سلامت شهروندان و مسافران اهمیت دهیم، اما شهرداری خاش بنا به وظایف ذاتی خود در مدیریت خدمات شهری و فضاهای شهری در خصوص افزایش آگاهی مردم و در خصوص ویروس کرونا عمل خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 412020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.