ضدعفونی یک هزار دستگاه تاکسی مبادی ورودی شهر مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تعداد یک هزار دستگاه تاکسی مبادی ورودی شهر مشهد ضدعفونی شده البته این اقدام در خطوط فعال داخل شهر نیز انجام می‌شود.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری شهرداری و اداره بهداشت بروشورهای بایدها و نبایدهای نکات قابل توجه در مبادی ورودی شهر توزیع شده است.

وی با بیان اینکه از امروز ضدعفونی کردن خودروها با محلول مخصوص ضد عفونی در مبادی ورودی شهر انجام می‌شود، گفت: تاکسی‌ها پس از پایان هر سفر به مدت ۱۰ دقیقه توسط متصدی مربوطه با مواد مخصوص ضد عفونی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در تمام خطوط فعال تاکسیرانی ضدعفونی کردن خودروها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: از امروز با نصب بنرهایی در مکان کیوسک‌ها به زائران و مجاوران تاکید می‌کنیم که در پرداخت کرایه تاکسی از اپلیکیشن‌های موبایلی و QR کد استفاده کنند و حتی‌الامکان از رد و بدل کردن اسکناس بپرهیزند.

محبی گفت: پیگیری‌های لازم انجام شده تا در صورت موافقت و تأمین بودجه برخی خدمات ویژه را برای سلامت رانندگان ارائه کنیم.

وی تاکید کرد: تهیه دو پادکست رادیویی، کلیپ‌های آموزشی، توزیع پنج هزار پوستر آموزشی و فرهنگ‌سازی گسترده در بین رانندگان و مسافران تاکسی برای توجه به راهکارهای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا از دیگر اقدامات تاکسیرانی مشهد به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با تأکید بر لزوم حفظ آرامش شهروندان در شرایط فعلی، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم پیشگیرانه در حال انجام است و جای نگرانی وجود ندارد.

کد خبر 412017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.