اتوبوس‌های شهری ایلام ایزوله می‌شود

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری شبکه بهداشت ایلام در برابر بیماری کرونا ضدعفونی کلریده می شود.

به گزارش ایمنا، غلامرضا طاهری اظهار کرد: عملیات ضدعفونی و کلریده کردن ناوگان اتوبوس رانی از امروز (دوشنبه) در سه نوبت صبح، ظهر و غروب آغاز و همچنین سالن و اماکن عمومی و سرویس‌های بهداشتی ترمینال، اتوبوس‌های برون شهری مستقر در ترمینال کلریده و ضد عفونی می‌شود.

وی افزود: برای تاکسی‌های مسافربری عمومی هم از طریق نصب برچسب بر روی شیشه ماشین یا توزیع تراکت و بروشور بین رانندگان یا نصب بنرهای آموزشی در محل‌های توقف رانندگان تاکسی‌ها از دیگر برنامه‌های مبارزه با شیوع بیماری همه گیر کرونا در ایلام است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام یادآور شد: آموزش رانندگان وسایل نقلیه عمومی توسط کارشناسان شبکه بهداشت صورت می‌گیرد و همچنین تأمین مواد ضدعفونی و کلرید برای چند روز اول را این شبکه تقبل کرده اما با توجه به تداوم این طرح از محل منابع داخلی مواد ضدعفونی کننده و کلرید تهیه و استفاده می‌شود.

طاهری تاکید کرد: ضدعفونی و کلریده کردن اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ایلام تا زمان خروج موج کرونا از کشور در این شهر ادامه دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 412010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.