شست و شو و ضدعفونی محیط پایانه‌های اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: شست و شو و ضدعفونی محیط پایانه‌های اصفهان در حال انجام است و این اقدامات هر روز تکرار خواهد شد.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بلافاصله پس از تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران، انجام اقدامات لازم در محیط پایانه‌های شهر اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در پایانه کاوه اتاق ویژه‌ای به ستاد مدیریت بحران اختصاص داده شده است، افزود: حدود ۱۰ بنر اطلاع‌رسانی پیرامون راهکارهای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در پایانه‌های شهر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: شست و شوی کف سالن پایانه‌ها با محلول ضد عفونی کننده آنتی‌باکتریال در حال انجام بوده و مهرهای نمازخانه پایانه‌ها ضدعفونی شده است.

وی با اشاره به خرید مواد لازم برای گندزدایی محیط پایانه‌های اصفهان، تصریح کرد: تعداد ۱۰۰ عدد اسپری الکلی تی. پی، بیش از ۲۰۰ عدد اسپری رومیزی و ۵۰۰ اسپری دیواری برای گندزدایی دیواره پایانه‌ها خریداری و در اختیار عوامل اجرایی قرار داده شده است.

محبوبی با بیان اینکه کلرزنی مخازن آب تا حد PPM۲ انجام شده است، گفت: فضاهای عمومی در اختیار پایانه‌ها از جمله راهروها، سکوها، فضای ورودی به پایانه‌ها و محیط پیرامونی آن گندزدایی شده است.

وی ادامه داد: به شرکت‌های مسافرتی مستقر در پایانه‌های شهر توصیه شده بر پشت بلیت‌های صادره توصیه‌های بهداشتی و راهکارهای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا را درج، از ماسک و دستکش یکبار مصرف برای صندوق دار و سایر کارکنان استفاده و جلوخان و محیط کاری خود را ضدعفونی کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: به رانندگان اتوبوس تذکرهای لازم داده شده که از حمل و جا به جایی حیوانات، بارهای مشکوک، ماهیان زنده، مواد پروتئینی به طور جدی خودداری کنند.

کد خبر 412005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.