بررسی لوایح اصلاح و متمم بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان آغاز شد

رئیس کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر لوایح اصلاح و متمم بودجه ۹۸ شهرداری اصفهان در جلسات کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان در حال بررسی است.

به گزارش ایمنا، فتح الله معین در حاشیه سیزدهمین جلسه کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در حال حاضر بررسی لوایح مربوط به اصلاح و متمم بودجه سال ۹۸ شهرداری در کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر اصفهان آغاز شد.

وی ادامه داد: این دو لایحه که پیش از تصویب بودجه سال ۹۹ به شورای اسلامی شهر اصفهان تقدیم گردیده بود، در همه کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: لوایح مذکور شامل افزایش‌های ایجاد شده در برخی از ردیف‌های درآمدی پیش بینی شده در بودجه ۹۸ و تغییرات ضروری در ردیف‌های هزینه بودجه است.

وی اضافه کرد: بخشی از این تغییرات به جهت تغییر در نرخ حامل‌های انرژی، نرخ مصالح ساختمانی به ویژه آهن آلات، افزایش هزینه تملکات شهرداری و افزایش هزینه‌های حمل و نقل و مزایای شغلی کارکنان شهرداری بوده است.

بنا بر گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان معین تاکید کرد: با توجه به هماهنگی‌های قبلی با شورای شهر این لوایح در زمان تدوین با اصلاحیه‌هایی به تصویب کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان رسید تا در جلسه علنی آینده شورای شهر به همراه اصلاحات به عمل آمده توسط سایر کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

کد خبر 412003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.