کرونا برنامه‌های روز بوشهر را لغو کرد

عضو شورای شهر بوشهر گفت: همه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه هفته بوشهر که لغو شده‌اند، در اردیبهشت‌ماه ۹۹ همزمان با نکوداشت روز خلیج فارس در بوشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طاهره شمشیری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هفته بوشهر فرصتی است که در جریان آن گوشه‌هایی از تاریخ، فرهنگ و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فرهنگی و طبیعی شهر بوشهر با اجرای برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی هنری بازشناسی و معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: در سال جاری دبیرخانه این رویداد از اواخر آذرماه اقدام به جمع‌آوری طرح‌ها، ایده‌ها و پیشنهادات هنرمندان، نخبگان و شهروندان عزیز کرد که همه این طرح‌ها و ایده‌ها در نشست‌های کمیته تخصصی بزرگداشت هفته بوشهر مورد کند و کاو و بررسی قرار گرفت و در نهایت ۳۲ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی با حضور چهره‌های استانی و ملی با تکیه بر معرفی فرهنگ و تاریخ بوشهر در سطح ملی تأیید و تدوین شد.

عضو شورای شهر بوشهر اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور، به‌منظور کنترل و پیشگیری از فراگیری این بیماری مسری، بر اساس مصوبه وزارت بهداشت، وزارت کشور و استانداری استان بوشهر کلیه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در بیشتر نقاط کشور تا پیش از عید نوروز تعطیل اعلام شده است که بر اساس این مصوبه کلیه برنامه‌های (تجمعی) ویژه هفته بوشهر به‌منظور حفظ و تأمین امنیت و سلامت شهروندان بوشهری کنسل شده و تنها برخی از برنامه‌ها و مسابقات که در فضای مجازی پیش‌بینی شده‌اند، همزمان با هفته بزرگداشت بوشهر (۱۲ تا ۱۸ اسفندماه) در بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: همه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه هفته بوشهر که لغو شده‌اند، در اردیبهشت‌ماه ۹۹ همزمان با نکوداشت روز خلیج فارس در بوشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 412001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.