آمدیم، نبودید، رفتیم/ فوتبال کرونایی

سرانجام فوتبالی که قرار بود روی چمن نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت لیگ برتر داشته باشد لغو شد تا همه منتظر رأی کمیته انضباطی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه ۵ اسفندماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "۳- هیچ و دیگر هیچ" از اظهارات انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از لغو بازی پرسپولیس و سپاهان نوشت، کسی که معتقد است بی برو و برگرد به دلیل عدم حضور سپاهانی‌ها بازی باید باخت فنی به سود پرسپولیس شود و هر چیزی غیر از این خلاف قانون است.

"گل" با عنوان"پیروزی آبی در ورزشگاه خالی" به پیروزی دوگله آبی پوشان مقابل ذوب آهن در ورزشگاه خالی آزادی پرداخت، مصافی که مثل درون ورزشگاه در اخبار نیز بی سر و صدا بود تا فرهاد در بی صدایی خود را به صدر جدول نزدیک تر کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فوتبال کرونایی" به لغو بازی پرسپولیس و سپاهان پرداخت، بازی که قرار بود جذاب ترین مصاف هفته لیگ برتر لقب بگیرد اما حواشی پرتعداد آن از عدم حضور تماشاگر تا دیر رسیدن اتوبوس سپاهانی‌ها بازی را به لغو کشید.

"ایران ورزشی" با عنوان"ویروس لجبازی" به لغو بازی پرسپولیس و سپاهان پرداخت، بازی که به نحوی با لجبازی هوادار یا شاید هر دو تیم لغو شد تا همه منتظر تصمیم کمیته انضباطی باشند.

"پیروزی" با عنوان"قانون یا سیاست" به پیشواز تصمیم کمیته انضباطی در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان رفت و نتیجه سه بر صفر پرسپولیس را نتیجه قانون و هر آنچه غیر از آن را نتیجه سیاست دانست.

"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهان همه مستندات خود را سریعاً ارسال کند" از درخواست کمیته انضباطی از طلایی پوشان نوشت، مستنداتی که نقش تعیین کننده‌ای در نتیجه نهایی بازی خواهد داشت.

"سبز سبزم" با عنوان "ما به شما افتخار می‌کنیم رفقای سبز" باخت ذوب آهن در تهران را نتیجه اشتباهات متعدد داوری دانست و عملکرد سبزپوشان را در بازی با استقلال مثبت و خوب دانست.

کد خبر 411998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.