فوتبال در سیاه ترین و تاریک ترین وضعیت است/ فوتبال کشور مدیر ندارد

یک کارشناس فوتبال گفت: سپاهان و پرسپولیس هر کدام یکی از مدعیان سخت قهرمانی هستند و احتمال اینکه تیمی غیر از این دو تیم قهرمان شود خیلی پایین است.

احمد جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزار نشدن بازی سپاهان و پرسپولیس و اتفاقات روز گذشته (یکشنبه)، اظهار کرد: این اتفاق زیبنده فوتبال ما نبود، بخصوص بین دو تیمی که در مجموع ۵۰ درصد قهرمانی‌های لیگ را در اختیار دارند. بازی سپاهان و پرسپولیس یکی از بازی‌های بزرگ و حساس لیگ برتر کشور است. سپاهان و پرسپولیس هر کدام یکی از مدعیان سخت قهرمانی هستند و احتمال اینکه تیمی غیر از این دو تیم قهرمان شود خیلی پایین است.

جمشیدیان با اشاره به اینکه زمان بدون هوادار بودن دیدار سپاهان و پرسپولیس شب قبل از بازی بوده است، تصریح کرد: هیچ فردی دوست ندارد تیمی در راه قهرمانی ضرر کند. حضور هوادار در ورزشگاه جذابیت بازی را بیشتر می‌کند. اینکه شب قبل بازی اعلام شود بازی بدون تماشاگر است، درست نیست، اما شرایط پیش آمده در کشور باعث شد این تصمیم قبل از بازی گرفته شود. ناراحتی هواداران و باشگاه سپاهان کجا است. درست است که سپاهان از نبود هوادار متضرر می‌شد، اما بهتر بود بازی برگزار می‌شود.

وی در خصوص نتیجه بازی، گفت: امیدوارم تصمیمات درستی گرفته شود و نتیجه بازی بزرگ و مهم بین این دو تیم با رأی کمیته انضباطی مشخص نشود.

این کارشناس فوتبال در خصوص دیر حاضر شدن تیم سپاهان در زمین، تصریح کرد: تمام قوانین بازی می‌گوید گزارش ناظر بازی از همه چیز مهم‌تر است و سند و مدرک معتبری است. باید ببینیم ناظر بازی شب قبل چه چیزی را صورت جلسه کرده و روز گذشته چه اتفاقاتی افتاده است. چیزی که مشخص است این است که تیم سپاهان در زمان مشخص شده حضور پیدا نکرده است. به طور قطع سپاهان تمام مستندات خود را برای دیر آمدن به ورزشگاه و زمین ارائه می‌کند. در آخر گزارش ناظر بازی در الویت قرار دارد و باید ببینیم ناظر چه چیزی گزارش کرده است.

جمشیدیان با اشاره به اتفاقاتی که در فوتبال کشور رخ داده است، اظهار کرد: متأسفانه یکی از سیاه‌ترین و تارترین سال‌های فوتبال کشور را شاهد هستیم. رئیس فدراسیون نداریم، AFC اجازه میزبانی به ما نمی‌دهد، اتفاقاتی که برای تیم ملی افتاده است، جالب نیست؛ یک مربی از درجه دو آمد و چند میلیارد از بیت المال دست مزد گرفت و دو باخت را برای ایران به ارمغان آورد و رفت. اتفاقاتی که در لیگ برتر کشور شاهد آن هستیم همه نشان می‌دهد، حال فوتبال خوب نیست و دلیل آن نبود رئیس و مدیر بالای سر فوتبال است. تا وقتی که فدراسیون درست نشود حال فوتبال خوب نمی‌شود. اگر فدراسیون درست نشود وضعیت به همین صورت باقی می‌ماند و چه بسا بدتر شود. همچنان مشاهده می‌کنیم شب قبل از بازی یک تیم را از حضور هوادارانش محروم می‌کنند.

کد خبر 411989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.