افزایش ۲۵ درصدی بودجه سال آینده منطقه ۷

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: بودجه این منطقه برای سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شد که نسبت به بودجه سال جاری حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه سال جاری منطقه هفت ۸۱ میلیارد تومان بود که تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان آن وصول شده و امیدواریم که تا پایان سال رقم قابل توجه دیگری هم جذب بشود.

وی افزود: با توجه به آمار اعلام شده از سوی واحد خزانه‌داری شهرداری در خصوص درصد جذب نقدی نسبت به درصد جذب بودجه، منطقه هفت در ۱۰ ماهه امسال در ارتباط با جذب نقدی بودجه رتبه اول را در بین مناطق ۱۵ گانه شهر داشته است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: علیرغم رکود اقتصادی به ویژه در بخش ساخت و ساز، همواره تلاش کردیم تا بتوانیم تمام بودجه را محقق کنیم که امیدواریم با توجه به پیش بینی‌های انجام شده تا پایان سال درصد قابل توجهی از بخش باقی‌مانده تحقق کامل بودجه را وصول کنیم و بخشی از تعهد اعتبار پروژه‌ها را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بودجه منطقه هفت برای سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شد که نسبت به بودجه سال جاری حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است، گفت: بر اساس آنچه برای کل شهرداری اصفهان در بخش جاری و عمرانی تصمیم گرفته شده، نسبت بودجه عمرانی و جاری ۶۰ به ۴۰ است.

شاطوری از احداث مجموعه فضای سبز، فرهنگی و ورزشی در خیابان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه که در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع در حال احداث است، متشکل از مجموعه فرهنگی با زیربنای دو هزار و ۴۰۰ مترمربع، مجموعه ورزشی با زیربنای یک هزار و ۸۰۰ مترمربع و مابقی مجموعه فضای سبز، آب‌نما و … است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته عملیات عمرانی پروژه مجموعه فضای سبز، فرهنگی و ورزشی تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 411974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.