صحبت از منافع ملی کلیشه است/جان عکاس، مدیرعامل و خبرنگار با هوادار متفاوت است؟

یک کارشناس فوتبال گفت: هرکدام از تیم ها که برنده می شد ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته بود درحال حاضر باید منتظر شد و دید رای چیست نمی توانیم مانند بعضی ها که خودرا برنده اعلام می کنند رای صادر کنیم.

مهدی کریمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس، اظهار کرد: یک هفته است که کرونا وارد کشور شده، اگر قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار شود، باید یک هفته قبل تصمیم گیری می‌شد، نه شب قبل از بازی! این تصمیم حساسیت تماشاگران را بیشتر کرد.

وی با بیان اینکه هوادار حق دارد چرا که وقت گذاشته و هزینه کرده است، افزود: اگر برنامه ریزی صحیحی انجام می‌شد همه طبق قانون عمل می‌کردند. در جاهای مختلف جلسه برگزار کردند و تماشاگر را معطل نگه داشتند که باعث تحریک آنها شد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه در رابطه با اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد باید دید ناظر چه می‌گوید، خاطر نشان کرد: اگر بخواهند مشکل را حل کنند، در زمان دیگری بازی برگزار می‌شود و در غیر این صورت باید دید زور کدام تیم بیشتر است که نتیجه را رغم بزند.

کریمیان اضافه کرد: در تلویزیون اعلام شد که ویروس کرونا در فاصله یک متر و نیم انتقال پیدا می‌کند اما دیروز در ورزشگاه نقش جهان حدود صد نفر از عکاسان، مدیرعاملان و خبرنگاران دور هم جمع شده بودند که اگر ویروسی بود این صد نفر باید به یک دیگر انتقال می‌دادند. کرونا فقط برای تماشاگران نیست بلکه بردی بازیکنان و افراد دیگری که در ورزشگاه حضور دارند هم هست مگر جان آدم‌ها با یکدیگر فرق می‌کند.

وی در خصوص تعطیلی لیگ برتر فوتبال، تصریح کرد: در لیگ‌های معتبر اروپا اگر ویروسی باشد آن را تعطیل می‌کنند، اما بعضی وقت‌ها در ایران به یک سری چیزها اسرار داریم! همیشه عدم مدیریت صحیح را در کشور شاهد هستیم. صحبت از منافع ملی کلیشه‌ای است، باید تصمیم گیری درست می‌شد تا مردم به آن عمل کنند.

وقت مردم برای مسئولان اهمیتی ندارد

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه فینال جام حذفی یک مثال زنده است و مربوط به چندسال گذشته نیست، گفت: به نظر من عزمی برای برگزاری بازی نبود، حالا باید دید ناظر بازی و قانون چه می‌گویند. بیننده این بازی برنامه ریزی کرده و برای آن وقت گذاشته است، هرچند که وقت مردم برای مسئولان اهمیتی ندارد.

کریمیان ادامه داد: بازی در یک زمان دیگر هم که برگزار شود به ضرر یکی از تیم‌ها خواهد بود، زیرا ممکن است شرایط تیم‌ها فرق کند.

وی در رابطه با حساسیت این بازی و تغییر جایگاه دو تیم، اظهار کرد: این بازی به غیر از حساسیت‌هایی که همیشه دارد، با توجه به وضعیت جدول خیلی حساس بود و هرکدام از تیم‌ها که برنده می‌شد ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته بود. درحال حاضر باید منتظر ماند و دید رأی کمیته انضباطی چیست. نمی‌توانیم مانند بعضی‌ها که خود را برنده اعلام می‌کنند رأی صادر کنیم.

کد خبر 411970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.