اتمام رنگ‌آمیزی جداول شهر تا ۲۵ اسفندماه

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: جداول خیابان‌های شهر در آستانه سال جدید و عید نوروز، با بکارگیری۵۰۰ نفر کارگر سازمان حمایت از زندانیان انجام می‌شود.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هرساله قبل از ایام نوروز برای تمام واحدها و معاونت‌های عمران و ترافیک و سازمان‌های مرتبط در امور اجرایی شهر دستورالعملی ابلاغ می‌شود که رنگ‌آمیزی و زیباسازی شهر بخشی از این دستورالعمل است.

وی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول شهر اصفهان همه ساله از ابتدای اسفندماه آغاز و از ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه شتاب می‌گیرد، تصریح کرد: عملیات رنگ‌آمیزی جداول تا ۲۵ اسفندماه به اتمام می‌رسد.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: اجرای این عملیات که در زیباسازی شهر بسیار تأثیرگذار است با به‌کارگیری حدود ۵۰ نفر کارگر در هر کدام از مناطق ۱۵ گانه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ نفر از کارگران سازمان حمایت از زندانیان در سطح شهر برای رنگ‌آمیزی جداول مشغول هستند.

ساکتی تصریح کرد: سازمان حمایت از زندانیان قراردادی با مناطق شهرداری اصفهان منعقد کرده که به واسطه آن افراد مورد نیاز برای اجرای رنگ‌آمیزی جداول اعزام می‌شود؛ رنگ‌آمیزی جداول خیابان‌های شهر اصفهان با لحاظ اولویت‌بندی و مدیریت هزینه انجام می‌شود.

ساکتی گفت: تا پایان سال جاری حدود یک میلیون و۲۵۰ هزار متر طول جدول توسط زندانیان شرکت کننده در بحث اشتغال رنگ آمیزی می‌شود که این میزان جدا از نرده‌ها، المان‌ها و پایه‌های موانع داخل پیاده‌روها و… است.

وی با بیان اینکه اینکه این افراد در دو شیفت کاری صبح تا چهار بعدازظهر و هشت شب تا پنج صبح کار می‌کنند، افزود: همه زندانیان که در سطح شهر مشغول به کار هستند ملبس به لباس «حمایت» بوده و همه آنها به طور اجبار باید از لباس فرم استفاده کنند.

کد خبر 411964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.