کرونا باعث تعطیلی کارخانه "گلکسی Z فلیپ" شد

به دلیل ابتلای یکی از کارکنان کارخانه تولید گلکسی Z فلیپ به بیماری کرونا، شرکت سامسونگ این کارخانه را به طور موقت تعطیل کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در حال حاضر ویروس کرونا نگرانی عموم مردم را بر انگیخته است و بیش از ۴۰۰ فرد مبتلا به این بیماری در کره جنوبی تحت درمان هستند که پیش بینی می‌شود تعداد آن‌ها افزایش پیدا کند.. شرکت سامسونگ نیز همانند دیگر شرکت‌های فناوری و تکنولوژی تحت تأثیر شیوع این بیماری قرار گرفته و خسارت‌های زیادی را متحمل شده است.

کارخانه تولید گوشی سامسونگ گلکسی Z فلیپ، در شهر "گومی" (Gumi) در جنوب شرق کره قرار دارد. یکی از کارکنان این کارخانه به ویروس جدید کرونا مبتلا شده است، بنابراین شرکت سامسونگ به کارکنان گلکسی Z فلیپ اعلام کرده است که حتماً آزمایشات مربوط به بیماری کرونا را بدهند و تا مشخص شدن جواب آزمایش قرنطینه شوند. همچنین کل ساختمانی که فرد مذکور در آنجا مشغول به کار بوده است تا ۲۵ فوریه تعطیل است؛ کارگر مبتلا در بخش فناوری‌های بی‌سیم گوشی‌های هوشمند کارخانه گومی فعالیت داشت.

کارکنان این کارخانه از طریق یک پیام متنی از طرف شرکت مطلع شدند که کارخانه طی چند روز آینده تعطیل خواهد بود تا سامسونگ اقدامات لازم برای ضد عفونی کردن و پاکسازی انجام دهد. همچنین، سامسونگ به کارکنان خود اعلام کرده است که هنگام بازگشت به کارخانه از ماسک‌های محافظ استفاده کنند و از سفرهای داخلی و خارجی خودداری کنند تا مانع شیوع بیماری کرونا شوند.

اختلال در تولید منجر به کاهش ذخایر موبایل گلکسی Z فلیپ و رونمایی این دستگاه می‌شود. البته، سامسونگ تنها شرکتی نیست که با این نوع مشکلات روبه رو شده است. شرکت اپل نیز درباره کمبود ذخیره آیفون هشدار داده است؛ البته سامسونگ بخش قابل توجهی از گوشی‌های خود را در ویتنام و هند تولید می‌کند و کارخانه گومی، مخصوص تولید گوشی برای بازار داخل کره است.

کد خبر 411946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.