فعالیت آژانس‌های تاکسی تلفنی رصد می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه تمامی آژانس‌های تاکسی تلفنی مکلف به اخذ پروانه تاکسیرانی هستند، گفت: به همین منظور گشت مشترکی متشکل از اداره اماکن، سازمان تاکسیرانی و سایر مراجع ذیصلاح با هدف ممیزی و نظارت بر رعایت نرخ مصوب، داشتن پروانه فعالیت و دارا بودن کارت شهری تشکیل شده است.

سجاد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا داشتن پروانه فعالیت برای آژانس تلفنی و درج علائم بر روی خودروهای تحت پوشش را از الزامات آژانس‌های تاکسی تلفنی عنوان کرد و گفت: تفاوت خودروهای تاکسی تلفنی با شخصی‌های مسافربر در خیابان، تابلو و علائم درج شده برای روی خودروی آنها است که رانندگان آژانس موظف به نصب آن هستند.

وی اظهار کرد: در اجرای ماده ۹ قانون حمل و نقل و مدیریت مصرف سوخت و ماده ۳۲ قانون راهنمایی و رانندگی و آئین نامه سازمان تاکسیرانی باید تمامی رانندگان آژانس پروانه فعالیت را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با بیان اینکه آژانس‌های فاقد مجوز به زودی پلمپ می‌شود، تصریح کرد: نظام‌دهی به فعالیت آژانس‌ها، ایجاد امنیت روانی، هویت بخشی به شخص راننده و خودروی آنها، کنترل تردد رانندگان آژانس‌ها در سطح شهر و … را از اهداف اجرای این طرح در شهر است.

کد خبر 411944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.