«عصرجدید» از سه شنبه روی آنتن می‌رود

برنامه «عصرجدید» ششم اسفندماه با پخش چهار قسمت از سنجش و راستی آزمایی شرکت کنندگان میزبان مخاطبان می‌شود.

به گزارش ایمنا، چهار قسمت از حضور شرکت‌کنندگان در جلسات اولیه سنجش و پایش استعدادها در برنامه استعدادیابی عصرجدید در تاریخ‌های سه شنبه شش، شنبه ۱۰، یکشنبه ۱۱ و سه شنبه ۱۳ اسفندماه پخش خواهد شد.

اولین قسمت اصلی از فصل دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید نیز با اجرای احسان علیخانی شنبه ۱۷ اسفندماه مصادف با شب میلاد امام علی (ع) ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فصل دوم این برنامه شنبه‌ها و یکشنبه‌های هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

امین حیایی، رؤیا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی داوران این برنامه هستند.

برندگان فصل اول مسابقه عصر جدید

فاطمه عبادی نفر اول بود که، اعتبار ۵۰۰ میلیونی برای پیشبرد هنرش را از برنامه دریافت کرد و در ماه محرم، در برنامه «چهلچراغ» که با اجرای مجتبی امینی از شبکه سه روی آنتن رفت، به عنوان تصویرگر حضور داشت.

او با استفاده از نقاشی‌های شنی خود، موضوعات مرتبط با عاشورا را به تصویر کشید و این روزها در تدارک است آموزشگاه خود را در ماهشهر گسترش دهد.

محمد زارع آکروبات کار که برگزیده دوم برنامه شد، اعتبار ۲۰۰ میلیونی خود را دریافت کرده و به عنوان مربی در عصر جدید فعالیت می‌کند.

پارسا خائف نفر سوم برنامه استعدادیابی، اعتبار ۱۰۰ میلیونی خود را برای تهیه آلبومش هزینه کرده و می‌کند و تیتراژ تلویزیونی مسابقه میدون را خواند.

سعید فتحی روشن شعبده باز و منتالیست، نفر چهارم عصر جدید بود که اعتبار ۷۵ میلیونی خود را دریافت و به همراه تیم تولید برنامه بازیمون در تدارک تولید این برنامه برای شبکه سه است.

دختران نینجا هم جزو استعدادهای محبوب عصر جدید بودند که با مربیگری فریبا فرجی پور، رتبه پنجم را کسب کردند. آن‌ها هم اعتبار ۵۰ میلیونی خود را دریافت کردند و برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی برای شبکه ورزش آماده می‌شوند.

کد خبر 411943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.