ضدعفونی کردن فضاهای عمومی شهری مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: جهت اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی، گندزدایی و ضدعفونی کردن فضاهای عمومی، معابر و امکانات شهری در دستور کار قرار گرفت.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با تأکیدات ویژه، در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی، هماهنگی لازم جهت اجرای موارد بهداشتی توسط عوامل حوزه خدمات شهری انجام شده است.

وی افزود: ضدعفونی کردن ویژه سرویس‌های بهداشتی، وسایل بازی کودکان، زمین‌های ورزشی، نمازخانه‌های پارک‌ها، آسانسورها و پله‌های برقی از جمله مواردی است که در دست اقدام است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی، در مواردی نیز باید محدودیت‌هایی اعمال شود، اضافه کرد: تمامی آبسردکن ها و آب‌خوری‌های سطح شهر تا اطلاع ثانوی راه اندازی نمی‌شود.

وی تاکید کرد: با تدابیری که اندیشیده شد، برخی از مراسم و همایش‌ها در شهرداری، جهت پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی لغو شده و بنا بر لزوم این کار تداوم خواهد داشت.

یعقوبی افزود: در سطح تمامی مناطق شهر اقدامات ویژه‌ای در خصوص این موضوع با آموزش اکیپ‌های مختلف در حال اجرا است و در بازارهای شهرداری نیز اقداماتی در حال برنامه ریزی است تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

کد خبر 411939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.