همیشه در بازی با یک تیم خاص مشکلاتی پیش می‌آید

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: چند سال پیش در بحثی سه ماه و نیم از بازی‌های داخل خانه محروم بودیم، اما بعد برای جبران سه روز یکبار بازی کردیم و بیشتر در زمین هتل شهرهای دیگر تمرین می‌کردیم که آخر آن هفت دقیقه معروف پیش آمد هر زمانی مشکلی پیدا می‌کنیم همیشه آن طرف یک تیم خاص است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود تابش پس از لغو بازی پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظار داشتیم ۵۰-۴۰ هزار هوادار در این ورزشگاه حاضر شوند که این نیروی مضاعفی برای ما بود، اما وقتی بحث ملی می‌شود و بحث کرونا است سلامت هواداران در اولویت اول است و به هیچ وجه راضی نیستیم که سلامت هوادار به مخاطره افتد.

وی افزود: درخواست ما حضور هوادار نبود بلکه درخواست ما تعویق بازی امروز بود، اما وقتی بحث به خطر افتادن منافع ملی شد حاضر شدیم که بازی کنیم و به سمت ورزشگاه نیز حرکت کردیم و با وجود ممانعت بعضی‌ها خود را به ورزشگاه رساندیم و چندین بار برای برگزاری بازی اعلام آمادگی کردیم که آقای بهاروند نیز به این موضوع استحضار دارند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خطاب به سرخ پوشان گفت: شما که خودتان برای یک مسابقه چهار ساعت صبر کردید که فینال جام حذفی نیز بود حالا برای یک مسابقه که چندین بار اعلام آمادگی کردیم صبر می‌کردید.

وی اضافه کرد: روز گذشته اعلام کردند همه مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا از روز دوشنبه لغو شود، اما مقرر شد تمام مسابقات برگزار شود، اما بدون حضور تماشاگر، البته معتقد بودیم تعویق بازی را بگذارید آخر لیگ یا هر زمان دیگر مثل باشگاه فولاد که حاضر به بازی با استقلال نشد و این بازی لغو شد، با این وجود بازی را نیز در همان زمان برگزار می‌کردید.

تابش ادامه داد: مگر برای بازی با استقلال در تهران حاضر نشدیم؟، اما بعد گفتند بازی به دلیل آلودگی هوا لغو می‌شود، ما نیز گفتیم اکنون بازی برگزار نشود و وقتی برگزار شود که شرایط از نظر این ویروس بهبود پیدا کند و اعلام آمادگی کردیم که برای دو هفته به جای فاصله پنج روزه با فاصله چهار روزه بازی کنیم.

وی در خصوص نتیجه بازی تصریح کرد: سازمان لیگ باید مشخص کند، آماده برگزاری بازی بودیم، اما تیم پرسپولیس تیم خود را برد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اظهار نظری از سوی مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر باخت فنی سپاهان گفت: اگر او نتیجه بازی را مشخص می‌کند، من حرفی ندارم، خودم به ورزشگاه آمدم و دیدم که پیروانی تیم را تشویق می‌کند که زمین بازی را ترک کنند، اما خوب نیست این حرف‌ها را بزنیم.

وی ادامه داد: چند سال پیش در بحثی سه ماه و نیم از بازی‌های داخل خانه محروم بودیم، اما بعد برای جبران سه روز یکبار بازی کردیم و بیشتر در زمین هتل شهرهای دیگر تمرین می‌کردیم که آخر کار آن هفت دقیقه معروف پیش آمد که اگر گل نمی‌خوردیم ۱۷ دقیقه وقت اضافه می‌گرفتند و هرگاه مشکلی پیدا می‌کنیم همیشه آن طرف یک تیم خاص است و امیدوارم عادلانه تصمیم بگیرند.

تابش عنوان کرد: تمام تلاش خود را کردیم که بازی به تعویق بیفتد و با مسئولان و وزرای متعددی ارتباط گرفتیم، اما گفتند نمی‌شود با این وجود آماده بازی بودیم.

کد خبر 411934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.