انصاری فرد: از سپاهان تدارکات هم در زمین حاضر نشد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما در هر صورت در زمین بازی حاضر شدیم که ناظر بازی اعلام کرد اگر بعد از ۳۰ دقیقه تیم سپاهان حاضر نشود بازی ۰-۳ می‌شود که ما به احترام ناظر بازی ۱۰ دقیقه بیشتر نیز ایستادیم، اما از سپاهانی‌ها با وجود اینکه در ورزشگاه حاضر بودند حتی یک تدارکات نیز در زمین حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد انصاری فرد پس از لغو بازی پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دوست داشتیم بازی با حضور هواداران برگزار شود، اما در هر صورت قانونی بود که سازمان لیگ گذاشت.

وی افزود: ما در هر صورت در زمین بازی حاضر شدیم که ناظر بازی اعلام کرد اگر بعد از ۳۰ دقیقه تیم سپاهان حاضر نشود بازی ۳ بر صفر به نفع ما می‌شود که ما به احترام ناظر بازی ۱۰ دقیقه بیشتر نیز ایستادیم، اما از سپاهانی‌ها با وجود اینکه در ورزشگاه حاضر بودند حتی یک تدارکات نیز در زمین حاضر نشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما قانون را رعایت کردیم و به ما گفته اند در صورت امتداد شیوع کرونا بازی با پدیده نیز بدون تماشاگر است که ما اطاعت کردیم، چون تابع قانون هستیم و قانون را نیز به طور کلی رعایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ما دو ساعت و نیم ایستادیم که ناظر بازی به ما اعلام کرد بازی برگزار نمی‌شود، اگر یک نفر از باشگاه سپاهان حاضر می‌شد حرفی نبود، اما حتی تدارکات سپاهان نیز به زمین نیامد.

کد خبر 411925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.