تیم سپاهان باید شرایط را می‌سنجید/ کسی از پرسپولیس دلگیر نباشد

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: این دیدار را نباید به بازی با داماش ربط داد، اگر این کار را انجام دهیم فرار رو به جلو است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افشین پیروانی پس از لغو بازی پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بازی لغو شد، باید تمرکز خود را بر روی بازی‌های آینده بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که در بازی با تیم داماش نیز این اتفاق برای پرسپولیس افتاد، اما خبری از لغو نبود به نظر شما علت این موضوع چیست؟ پاسخ داد: در آن بازی قانون اشاره کرد که ده درصد از استادیوم را باید به تیم حریف بدهند، تماشاگران ما در آن دیدار آمده بودند و هواداران داماش حضور نداشتند و تیم ما در آن بازی آمادگی کامل داشت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، اضافه کرد: این دیدار را نباید به بازی با داماش ربط داد، زیرا اگر این کار را انجام دهیم فرار رو به جلو است. باید پیرو قانون باشیم تیم ما قانون را رعایت کرده است و از نظر من کسی نباید از پرسپولیس دلگیر باشد.

پیروانی با بیان اینکه هنوز اعلام نشده که بازی لغو و یا به سود تیمی زده خواهد شد، افزود: تیم ما منتظر این است که قانون مشخص کند که چه اتفاقی رخ داده است. قانون گفته است هر تیمی که وارد زمین شود و تیم دیگر حضور پیدا نکند بازی سه بر صفر است، منتظر نظر کمیته انضباطی هستیم.

وی ادامه داد: من و تیم پرسپولیس در اتفاقاتی که رخ داد نقشی نداشتیم، سپاهان میزبان بوده و خود تیم سپاهان باید تمام شرایط را می‌سنجید. تیم ما نیز از اتفاقی که رخ داده راضی نیست و برنامه ریزی خود را داشته است. هیچکس به غیر از بازیکنان و کادر پرسپولیس نمی‌تواند در رختکن حضور پیدا کند.

کد خبر 411922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.