گل محمدی: نهایت همکاری را با سپاهان انجام دادیم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نهایت همکاری را کردیم و نمی دانم چرا سپاهانی‌ها بالا نیامدندتا گرم کنند و آماده مسابقه شوند؟ زمینشان خالی بود و هیچ کس در زمین نیامد. حداقل مسئول تدارکات می‌آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی در حاشیه دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: طبق برنامه از پیش تعیین شده آمدیم و ساعت ۱۴ و ۴۵ در رخت کن ورزشگاه حضور داشتیم. تمام مسئولان و ما آماده بازی بودیم و گفتند که نیم ساعت به سپاهان فرصت بدهیم. ۳۵ دقیقه به آنها فرصت دادیم و سپاهان هم ۱۶ و ۲۰ دقیقه آمدند و نمی دانم چرا در آن ۲۰ دقیقه بالا نیامدند و سپاهانی‌ها گرم نکردند، برای سپاهان ۳۵ دقیقه منتظر بودیم و متأسفانه بازی برگزار نشد.

وی افزود: شب گذشته فهمیدیم بدون تماشاگر بازی برگزار خواهد شد و سپاهان می‌دانست بازی بدون تماشاگر است. تابع یک سری اولویت‌ها هستیم و اگر در تهران بازی بود به خاطر منافع ملی بدون تماشاگر برگزار می‌شد. این تصمیم از مقامات بالای کشور گرفته شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: نهایت همکاری را کردیم و نمی دانم چرا سپاهانی‌ها بالا نیامدندتا گرم کنند و آماده مسابقه شوند؟ زمینشان خالی بود و هیچکس در زمین نیامد. حداقل مسئول تدارکات می‌آمد.

کد خبر 411917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.