تبریز و همدان خواهرخوانده می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به اینکه مقدمات انعقاد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی تبریز و همدان در حال انجام است، امیدواریم بتوانیم همدان را به جهان معرفی کنیم

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان، امروز (یکشنبه) در هشتاد و هفتین جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان که با حضور راهنمایان گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به هدف‌گذاری‌های صورت گرفته استان همدان در حوزه جذب توریست، صنعت توریست و حفظ گردشگر، یکی از عناصر تأثیرگذار، راهنمایان گردشگری هستند.

وی افزود: سواد لازم، متانت و حوصله راهنمایان گردشگری همراه با لحاظ کردن مسائل توریست گردشگری، در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از ضروریات محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: هدف بر این است تا با جذب توریست، رونق اقتصادی استان همدان را شاهد باشیم؛ از این‌رو مدیریت شهری همدان با وجود اینکه موظف به ارائه خدمات گردشگری نیست، اما در این راستا قدم‌هایی بیش از وظیفه خود برداشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مقدمات انعقاد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی تبریز و همدان در حال انجام است، امیدواریم بتوانیم همدان را به جهان معرفی کنیم تا به عنوان یکی از مقاصد اصلی هدف گردشگری کشور و دنیا شناخته شود.

کد خبر 411906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.