آسیب زیادی به تاسیسات شهری وارد نشد

شهردار آستارا گفت: در یک هفته تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهر، تنها تعداد محدودی از تبلیغات انتخاباتی در مناطق ممنوعه نصب شد و بسیاری از ستادها اخلاق انتخاباتی را رعایت کردند.

جواد معیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۹ نقطه در شهر آستارا برای تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جانمایی و تعیین شده بود که متأسفانه تعدادی از هواداران نامزدهای انتخاباتی پوسترهای تبلیغاتی خودشان را خارج از نقاط تعیین شده نصب کردند.

وی افزود: این افراد تبلیغات خودشان را بر روی مناطق ممنوعه همچون علائم راهنمایی و رانندگی، پست‌های مخابرات و برق، دیوارها و میادین شهری نصب کردند که کار پاکسازی را برای نیروهای خدمات شهری بسیار سخت کرده است.

شهردار آستارا گفت: در حال حاضر تعداد ۳۰ نفر از نیروهای خدمات شهری آستارا در حال پاکسازی و امحاء پوسترهای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در خارج از مکان‌های تعیین شده هستند.

معیتی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، پاکسازی و امحاء تبلیغات در خارج از مکان‌های تعیین شده کار نیروهای خدمات شهری را بسیار سنگین و مضاعف کرده و تا بیستم اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نیروهای خدمات شهری پاکسازی پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را به وسیله کارتک و آب فشار قوی کارواش سیار، شستشو و در صورت نیاز بر روی نوشته‌های تبلیغاتی رنگ آمیزی می‌کنند.

معیتی خاطرنشان کرد: شهرداری آستارا پیش از آغاز تبلیغات در اطلاعیه‌ای از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هواداران آنها در این شهر خواسته بود، با رعایت قانون و احترام به حقوق شهروندان، پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی خودشان را در نقاط تعیین شده، نصب کنند.

وی با تقدیر از همکاری نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آستارا و اعضای ستاد آنها با شهرداری این شهر افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی و پاکیزه نگه‌داشتن شهر در هنگام تبلیغات، نشانه شعور و بلوغ سیاسی مردم و احترام به حقوق شهروندی است.

کد خبر 411897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.