کمک ۴۰۰ میلیون تومانی شهرداری اصفهان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت

شورای شهر اصفهان با کمک شهرداری به دانش‌آموزان بی‌بصاعت به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه پیشنهاد اهدا مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان به صورت بن پوشاک از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت امروز (یکشتبه) در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شد.

این مبلغ با اعلام نظر کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و با رأی اعضا به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در جریان تصویب این لایحه گفت: لازم است معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری نهادهایی که باید این کمک به آن‌ها پرداخت شود، کمیته‌ای تشکیل داده و نحوه توزیع کمک‌ها در این کمیته مشخص شود.

علیرضا نصراصفهانی افزود: با شروع مهرماه سال جاری ۲۵۰ میلیون تومان شارژ کارت بلیط دانش‌آموزان با موافقت شورای شهر انجام شد و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز به نمایشگاه یار مهربان کمک شد.

وی با بیان اینکه مجموع این مبلغ در سال ۹۹ یک میلیارد و ۵۰۰ می‌شود، افزود: رفت و آمد دانش‌آموزان استثنایی در سال آینده با تأیید شورای شهر رایگان انجام می‌شود تا شرایط سختی که این دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان داشتند، تسهیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مجموع این مبالغ پنج و نیم میلیارد تومان می‌شود، تصریح کرد: رسالت ما نسبت به آموزش و مرورش بسیار بالاتر از این کمک‌ها خواهد بود که امیدواریم بتوانیم با وجود شرایط مالی سخت، به آموزش و پرورش کمک بیشتری بکنیم.

کد خبر 411896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.