واکنش فرماندار اصفهان به لغو بازی سپاهان و پرسپولیس

فرماندار اصفهان با اشاره به لغو بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه گفته شده‌ است به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از تجمعات خودداری شود، تصمصم گیری در خصوص نحوه برگزاری این بازی با دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان استان است.

حسین سیستانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با تجمعات صورت گرفته از سوی هواداران سپاهان که خواستار لغو بازی این تیم مقابل پرسپولیس تهران هستند، اظهار کرد: این موضوع ارتباطی به شورای تأمین ندارد. با توجه به اینکه گفته شده‌است به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از تجمعات خودداری شود، تصمیم در خصوص نحوه برگزاری این بازی با دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان است. اداره کل ورزش و جوانان باید در این شرایط قضیه را پیگیری و متناسب با شرایط تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: هیئت فوتبال نیز می‌تواند با مذاکره با سازمان لیگ در این باره تصمیم بگیرد. در هر صورت سازمان لیگ است که باید در این رابطه تصمیم بگیرد.

فرماندار اصفهان در پاسخ به اینکه در مواقع خاصی سازمان لیگ تصمیم‌گیری در خصوص مسابقات را به شورای تأمین استان‌ها می‌سپارد، خاطرنشان کرد: شورای تأمین در هر مسئله‌ای ورود پیدا نمی‌کند و این خود سازمان لیگ است که باید تصمیم‌گیری کند.

کد خبر 411879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.