احداث میدان "آیت‌الله عبادی" در بیرجند

شهردار بیرجند از طراحی و تامین اعتبار احداث میدان "آیت‌الله عبادی" این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید اظهار کرد: در طول دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه فضای سبز صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به جداسازی آب فضای سبز از آب شرب و تغییر سیستم آبیاری از سنتی به نوین اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حفظ و نگهداری فضای سبز موجود و گسترش آن، مشاور حوزه فضای سبز با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همکاری می‌کند.

شهردار بیرجند با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در این شهر، یادآور شد: فراخوانی که هر ساله برای المان‌های نوروزی برگزار می‌شد با توجه به اینکه باید در کوتاه مدت جمع‌آوری می‌شد هزینه‌های زیادی را در برداشت.

جاوید از ساماندهی و جهت‌دهی المان‌های استقبال از بهار در این شهر خبر داد و افزود: سعی کردیم برنامه‌ریزی‌ها را بر روی ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها متمرکز کنیم تا از اتلاف منابع جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه میدان "آیت‌الله عبادی" در خارج از محدوده خدماتی شهر قرار دارد، گفت: علی‌رغم این مساله، در پی درخواست‌های متعدد شهروندان و با تصویب شورای اسلامی شهر بیرجند عملیات جدول‌گذاری، تعریض و آسفالت میدان در حال انجام و اعتباری برای بهسازی این میدان در نظر گرفته شده است.

شهردار بیرجند از انجام طراحی میدان و المان و اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان و انتخاب پیمانکار برای احداث میدان در سال آینده خبر داد.

کد خبر 411876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.