حواشی دیدار سپاهان_پرسپولیس به صحن شورای شهر اصفهان رسید

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان گفت: اصرار بر این بود که برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس به سال آینده موکول شود اما با مقاومت‌هایی که شد ناچارا این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ویروس کرونا در دنیا به عنوان یک اپیدمی مطرح شده اما آنچه مورد توجه است، نوعی از اطلاع‌رسانی‌ها در این رابطه است که کرونا را یک ویروس کشنده و غیرقابل درمان معرفی می‌کند؛ این موضوع خود عامل وحشت و استرس مردم شده است.

وی با بیان اینکه کرونا به ذات خود کشنده نیست افزود: مرگ‌ومیر کرونا اکثراً در میان افرادی رخ می‌دهد که زمینه بیماری قبلی دارند و میزان آن تنها دو درصد است.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ترس و اضطراب دو عامل کاهش ایمنی بدن در مقابل کرونا است، تصریح کرد: باید در شرایط کنونی با حفظ سطح امیدواری مردم، در اطلاع‌رسانی‌ها توصیه‌های مثبت و امیدوارانه را مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به برگزاری بدون تماشاگر دیدار فوتبال سپاهان و پرسپولیس در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان، ادامه داد: قرار بود ۶۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کنند که خطرات خاص خود را داشت بنابراین به مدیریت بحران استان پیشنهاد دادیم که این مسابقه بدون حضور تماشاگر برگزار شود تا مردم از طریق رسانه‌ها مسابقه را دنبال کنند که انجام این موضوع در جای خود قابل تقدیر است.

محمدی اضافه کرد: اصرار بر این بود که برگزاری این مسابقه به سال آینده موکول شود اما با مقاومت‌هایی که شد ناچارا مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای شهر اصفهان در واکنش  اظهار نظر محمدی گفت: حفظ سلامتی بازیکنان و کادر فنی دو تیم نیز مانند حفظ سلامت تماشاگران مهم بوده و باید به‌طور کامل مسابقه لغو می‌شد.

مهدی مزروعی افزود: برگزاری مسابقه در این شرایط اجحاف بزرگی در حق تماشاگران سپاهان است چون شرایط میزبانی این تیم به‌طور کامل محقق نمی‌شود. بالاخره باید با حمایت‌های اینچنینی یکی از تیم‌های تهرانی قهرمان شود.

کد خبر 411868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.