استفاده از تمام ظرفیت‌ و تجهیزات شهرداری برای پیشگیری از شیوع کرونا

جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری اصفهان گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات و تجهیزات شهرداری اصفهان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می‌کنیم.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به هفت دستور ویژه شهردار اصفهان برای آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر فضاهای عمومی شهری در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: مدیریت شهری باید منسجم و هماهنگ عمل کند تا شاهد شیوع این ویروس در شهر اصفهان نباشیم و بتوانیم با تدابیر لازم، اقدامات مورد نیاز را اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات و تجهیزات شهرداری به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می‌کنیم.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری، گفت: موارد ضد عفونی کننده در ورودی سازمان‌ها نصب و در دسترس مردم قرار می‌گیرد همچنین سرویس‌های بهداشتی و خدماتی تمامی ساختمان‌ها و مراکز مرتبط با شهرداری روزانه در چند مورد ضد عفونی می‌شود.

وی ادامه داد: تمام شرکت‌های خدماتی سطح شهر وابسته به شهرداری موظف شده‌اند ملزومات مورد نیاز مانند ماسک و دستکش را برای کارگران در بخش‌های مختلف فراهم کنند.

امیری گفت: به منظور تأمین سلامت کارگران به ویژه بخش‌های خدماتی و فضای سبز، ماشین آلات خدمات شهری روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی تهیه ماسک و دستکش برای حوزه‌های خدماتی و فضای سبز و بررسی سلامت آنها را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی و آموزش‌های لازم انجام شده و ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با تأکید بر لزوم حفظ آرامش شهروندان در شرایط فعلی، خاطر نشان کرد: اقدامات لازم پیشگیرانه در حال انجام است و جای نگرانی وجود ندارد.

کد خبر 411858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد AE ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
    0 0
    سلام لطفا مدارس اصفهان رااین هفته تعطیل کنید