مشاور شهردار در امور ایثارگران معرفی شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است مشاور شهردار در امور ایثارگران از میان خودشان انتخاب شود تا رضایتمندی این قشر افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پس از فوت مرحوم طالبی که مشاور شهردار در امور ایثارگران بود، این جایگاه خالی مانده که باعث گله‌مندی ایثارگران شهر شده است.

وی افزود: لازم است مشاوری از جامعه ایثارگران انتخاب شده و در انتصاب ایثارگران در بخش‌های مختلف شهرداری اهتمام بیشتری انجام شود تا رضایتمندی این قشر افزایش پیدا کند.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پرداخت عیدی متعارف کارکنان شهرداری در بهمن‌ماه هرسال تصریح کرد: عیدی برخی کارکنان هنوز پرداخت نشده در حالی که چشم امید آن‌ها به عیدی و پاداش آخر سال است.

وی با تاکید بر اینکه گرفتاری در قیمت‌های بالای آخر سال برای خرید نباید اثر منفی بر روحیه کارکنان شهرداری داشته باشد، خاطرنشان کرد: شاید پرداخت چند روز زودتر یا دیرتر پرداخت عیدی‌ها برای شهرداری تفاوتی نداشته باشد اما برای کارکنان اهمیت بالایی دارد.

زندآور خاطرنشان کرد: حقوق اسفندماه کارکنان شهرداری که در ۲۰ آن ماه باید پرداخت شود در سال ۹۶ به عصر روز ۲۸ اسفند موکول شد و دلیل آن را دوره گذار مدیریتی نامیدند اما اکنون با توجه به وضعیت پایدار شهرداری چنین بهانه‌هایی قابل توجیه نیست و معاون مالی و اقتصادی شهردار باید نسبت به پرداخت بموقع آن اهمیت ویژه بدهد.

کد خبر 411856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.