رام‌های قطار شهری اصفهان هر شب ضدعفونی می‌شود

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: ۱۲ رام فعال و رزرو قطار شهری اصفهان با استفاده از محلول الکترولیز شده کلرید سدیم هر شب پس از پایان سرویس‌دهی روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

علیرضا فاتحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از دستورالعمل‌های اعلام شده، مجموعه شرکت مترو شب گذشته پس از پایان زمان سرویس دهی، ضدعفونی و گندزدایی را از ایستگاه قدس آغاز کرد.

وی با بیان اینکه عملیات ضدعفونی کردن رام‌های قطار شهری با فعالیت یک اکیپ هشت نفره انجام می‌شود، تصریح کرد: ضدعفونی و گندزدایی ۱۲ رام فعال و رزرو قطار شهری اصفهان با استفاده از محلول الکترولیز شده کلرید سدیم (دارای سیب سلامت و مورد تأیید وزارت بهداشت) هر شب پس از پایان زمان سرویس‌دهی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان ادامه داد: در طول روز سطوح مختلف ایستگاه‌های قطار شهری از جمله پیشخوان‌های فروش بلیت، گیت‌های کنترل بلیت، هندریل‌های پله برقی و پله ثابت، دستگاه‌های خودپرداز و شارژ بلیت و دکمه‌های آسانسور گندزدایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صبح امروز در سالن آمفی تئاتر سازمان قطار شهری جلسه آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری کرونا با هماهنگی واحد آموزش به صورت مشترک بین پرسنل سازمان قطار شهری و شرکت مترو و با هماهنگی اداره بهداشت استان برگزار شد.

فاتحی تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه شامل ممانعت از حضور پرسنل مشکوک به کرونا، نصب پوسترهای اطلاع‌رسانی آموزشی به صورت رنگی و کاملاً مشخص داخل باکس‌های قطار شهری و تابلو اعلانات ایستگاه‌ها همچنین داخل باکس‌های قطار و ایستگاه‌ها است.

وی اظهار کرد: در صدد تهیه یک کلیپ آموزشی هستیم تا از طریق مانیتور قطارها پخش و برای شهروندان اطلاع رسانی آموزشی لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با بیان نکات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار، گفت: جای نگرانی وجود ندارد و مردم تنها باید با رعایت این نکات و توصیه‌های بهداشت فردی و اجتماعی، همکاری لازم را در پیشگیری داشته باشند.

کد خبر 411835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.